Min dag

HejsanHejsan, <3
Jag sitter här & har rätt så tråkigt, va precis mera & fikade.
Grattis till alla pappor där ute i värden (a).
Ja har inte gjort något speciellt idag, softat & pratat lite me oskar, han lagade mat, hihi (a)<3.
Ja hoppas verkligen att ja kommer så långt till uddevalla, ja måste få träffa Johanna & Oskar igen, men sen den där micke oxå, haha (:.
Juste får ju inte glömma alex (a).
Ja dampade lite på msn för ett tag sen, det tror ja att alex kan konstatera (a).
Men i morgon så har Oskar & ja varit tillsammans i sju dar ;o<3
Hahah, men nu ska ja tagga, pusspuss /L
Juste ja, den söta jäveln som har bytt lösenord på min playahead kan grymt ta sig !:o

(sötnos, jag älskar dig !<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0