Min dag


HejsanHejsan.
Idag började hela dagen me matte, me våran grymt bästa lärare, Pontus Larsson (:
Sen bild, jävla Linda, hon är sämst ;o
Sen lunch, äckligaste maten ever.
So efter det & sen livskunskap.
Elin B & ja dampade oss lite på Victor & Niklas.
Det va typ sex lag, skulle man skriva ner två sanningar & en lögn.
Ja fatta inte, men iaf, Niklas ba ; sanning på mig kan vara att ja har sätt en naken tjej på tv.
Jag ba ; Elin skriv sanning på Niklas, har tittat på porr, hahah där började vårt skratt damp (aa)<3
Men aja, ja drog hem till Hanna me Elin S, hahah vi bakade & babblade (:
Nej men såklart började ja babbla om Oskar, dom ba men ring han, så ringde ja, elin pratade, hon ba vill du bli tillsammans me Linda, Oskar ba är vi inte det? :o
Elin ba oj, hur kan ja veta det, ja ba ELIN liksom !
Så fick ja prata me Oskar, som vanligt dampade Elin på mig, hahah.
Men men.
Asså dom som lägger sig i om Oskar & ja är tillsammans igen kan ta sig, ja hatar dom som ska bestämma över mig jämt.
Låt mig vara om ni inte har ett eget liv att bestämma över !

Men men, måste se om Oskar svarar när ja ringer, pusspuss ! /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0