Min dag .

Hejsanhejsan blogg läsare !
Idag är det så att ja först ska sminka mig såklart. Sen åker ja till tumba & träffar kusin vitamin. (:
Vi ska köpa lite godis, som vanligt.
& förlåt för att ja inte har skrivit så mycke, men det är viruset.
Viruset är iallafal borta nu, men datan är seg & det händer typ inget, pappa måste starta om den.
Annars kanske ja får en bärbar, som ja länge velat ha, men har aldrig fått, nu låter det som att ja är bortskämd.
Men om ja ska få en ny data så vill ja helst ha en bärbar, just för att ja ska kunna ha me mig den till bjursås, ifall vi har läxor som man måste ha datan, visst pappa har en, men där har han massa jobb grejer.
Men men, igår när ja sa vad som har hänt så vart det bråk, vad annars? :s
Men ja har inte velat säga det, men ja fick inte igång datan ens, då vart ja rädd att hela skiten hade blivit förstört, men Malin har sagt länge nu att ja ska säga & om det vart bråk så skulle Malin göra allt för att få mig glad, super gulligt! (:
Men nu tror ja att ja ska sminka mig & fixa håret, eller juste, bilder kanske kommer! (:
Puss puss ! / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0