Min kväll

HejsanHejsan kära blogg läsare.
Just nu sitter ja & tittar på tv, eller ja tittar inte, det är mest pappa då, eller hahha han kom nu, men iallafal.
Idag vaknade ja runt 9 faktiskt klar vaken (:
Ja ringde bella & frågade om hon ville träffas, vi skulle träffas vid willys.
Jag skulle ta bussen ner till station (721 ; an) & sen bussen ner till tumba station (713).
Ja som skulle åka til sista stationen, ja ångrar det för när ja skulle ut genom tunneln så ser ja bussen mot tumba.
Ja fick vänta till 42, rätt länge.
När ja va påväg till bussen träffar ja Elin . (:
Ja hade jätte tråkigt när ja väntade på bussen, men aja.
ja får ett mess av bella när ja hoppar av bussen, där står det ; ja är här nu.
Rätt komiskt, då va vi framme samtidigt . (:
Vi gick till godishörnan & flumade lite.
Sen skulle ja ju ha en glass på donken, så vi gick dit, sen va det bussen igen som gällde för mig.
Ja åkt hem & städar..
Ska man ha främmande så ska man, eller a, ja ska iaf sitta barnvakt åt nathalie.
Vi ska nog hitta på något skojj, om ja får långa pappas data i morgon så kanske ja kan blogg lite om vad vi gjorde, eftersom min inte funkar, vi kan ta varför lite senare, ja har andra roliga sakaer att berätta . (:
I morgon kommer min älskade bästavän !
Som vanligt kommer vi ju äga, hahah. (:
Men aa, juste ja å måndag fyller malin år, alla måste gratta henne (:
GRATTIS BÄSTAVÄN I FÖRSKÅT ! (:<3
hihi, men nu om man går in på varför inte min data funkar så är det för att ja är så bäst & fixar virus igen på skiten.
men juste ja, ja måste typ sluta här & nu, lovade pappa att försöka hitta en it kurs till mig, pusspuss / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0