18/09 torsdag, mobilen pajad.. "/


hejhej, ja måste ba lägga ut den här bilden, den vart så fucking bra? (a)
dt råkar vara så att dt är ja på bilden och min becka har gjort den ( taggens.bloggsida.se )
ja lovade ju att skriva mera idag, ja vet, ja har slarvat en hel del me att skriva, men ja orkar oftast inte.. "/
men ja har pratat mycke me min bästis, hon kommer i morgon me tåg, så vi har liksom pratat om när och hur och sånt skit, men ja längtar verkligen tills i morgon <3
men ida har ja haft vanlig skoldag, först hade vi tre grupperna, ja hade eget arbete, men ja är ju så smygbäst ( rsk @ playahead ;) ba becka som fattar? (a) )
ja hade glömt nyckeln&delar inte skåp me någon, så ja kom inte åt mina böcker och skit..
men iaf, vi hade no sen i tre grupperna, matilda och ja satt typ ba och messa (a)
lunch ofc, sen äre den där ävla franskan, ja höll på att dö, den är så tråkig!
idrott, sen elevensval, hade inte dt, vår ha rinte börjat än, som tur är, så vi fick sluta tidigare ;D
men nu måste ja svara min kära bästis och elin på msn, ha dt bra / L
juste, dt blir ingen tandställning på torsdag&mobilen har pajat, ska kanske få ny <3
puss

Kommentarer
Postat av: hej

blää och du säger att du är inte snygg!! adda mig inte på msn (wink wink)

2008-10-30 @ 21:56:26
Postat av: Anonym

usch äckel kläder

2008-10-31 @ 08:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0