ett till inlägg idag..

hejsanhejsan, ett till inlägg idag, men ja måste verkligen ba säga att cecilia, min morbrors tjej loggade in på msn, för att titta om ja va inne, hur grymt gullig får man inte vara? (a) hahah, ja pratar me henne samtidigt som ja pratar me lilla becka också ;D fult upp, hahah nejd inte riktigt.. "/ men ja ska iaf till tumba, hänga me någon? (a) messade tre st idag, ingen har svarat än.. hanna dissar mig säkert, hon tycker ja åker för ofta :s matilda va visst på träning, men karro har nog inte fått smset än.
men ja har iaf fått veta att ja kanske ska få en ny mobil på lördag, ääänkligen, dom vaknade upp (a)
men nu måste ja verkligen svara på beka, innan hon retar mig me att ja ba är smygbäst, hahahh min och beckas ensak ;) ha dt bra / L

du är sötast ängla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0