läxan för dagen


hejhej <3
ja har faktiskt lärt mig en sak idag, alla har sitt eget sätt, visst ja är inte bäst&kommer aldrig bli, men ja kan bättra mig, dt kan alla, men mikaela och matilda, vi har bråkat och skit, men er kan ja verkligen förlåta, medans dt finns en som har gjort alldeles för mycke, henne kommer ja aldrig kunna förlåta, men iaf mikaela och matilda betyder grymt mycke, dt micka sa till mig idag på msn, assu shit, ja vart enormt glad!&matilda då, shit gumman, i love u forever! <3
men ja vet faktiskt inte va ja ska skriva mer om er, ni går ju inte att beskriv i ord! <3

men dagen då, dt har varit lite jobbigt i skolan&skit, men iaf, min älskade bästavän kommer idag. just nu sitter ja och messar lite me kalle :D han kom på att dt va ja.. hahah han tog elins mobil och kolla, ja är fan dum :D
men ja ska göra i ordning lite nu innan malin kommer, ha dt bra / L

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Linda du är för snäll <3 älskar dig

2008-09-19 @ 14:18:33
Postat av: rebecka

du är smygbäst ialf :) <3

2008-09-21 @ 12:08:19
URL: http://taggens.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0