pratar me johanna (A)

jahapp, en vanlig da? usch.. skola som valigt, blää?
eller vad?
aja. dt finns ju roligare att prata om..
jahapp, vad har ja gjort ida då?
skolan.. sen drog ja hem, mamma hämtade mig, det typ ösregnade..
vi åkte iallafal och handlade lite skit..
nu itter ja ba hemma och tråkar som vanligt liksom.
hoppas iallafal på att ja ska å träffa johanna någon jävla gång?
saknar henne som ini helvete?
fiskens 08 ägde fan (A) hahah fan va ja tjatar om det nu..
men aja, pratade nyss me johanna på msn, dt vat inte så mycke..
vi pratade mest om hennes brorsa, oskar faktiskt (A)
hahah, han är dö söt, eller vad?
ja vet liksom inte va ja ska göra, dt hände massa skit igår me oskar och allt..
men ja hoppas verkligen på att han någonsin kommer svara på mina sms.. fan va glad man skulle bli (A)
hahahha, men ska få lite kontagt i oskar, och se om han någonsin kommer svara.. vi får se, skriver mer i morgon, pusshej// L


Kommentarer
Postat av: malin wallin

jaha va tråkigt men jag kan trösta dig med att dt regnade i vallentuna med... dt va inte häller så kul för jag gick hem från skolan. men syns snart

//din bästa malin :D

2008-09-08 @ 21:14:37
URL: http://www.nogg.se/malinwallin
Postat av: K

fett söt bild linda raring.

2008-09-13 @ 11:50:23
URL: http://sessankarro.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0