sjuk..


hejhej kära blogg läsare!
idag hare hänt lite..
ja försov mig, me en sprängade huvud värk, så dt vart ingen skola idag.. "/
eller man kanske ska vara glad, ja vet inte..
men ja fick reda på att min bästavän kommer på fredag :D
vi ska till skörholmen :D
måste verkligen ha nytt
ja tror nog inte att ja har så mycke mer att berätta, men dt kanske kommer mer ikväll <3
eller juste ja, men kära morbror fyller år i morgon (:
han fyller 32, grattis pär <3
men sen på söndagen fyller min andra kära morbror år, men han bli 25
hahah, dt är en rätt häftig sak ja måste ta upp, eller dt är ju ba ja som tycker dt, men iaf
anders han som fyller 25 på söndag, han fyller ju såklart 26 nästa år, och då blir ja 13, då är han dubbelt så gamal som mig :D fett coolt ;)
men nu ska ja fixa lite på min bästaväns pea, hon skaffade igår :D
ha dt bra, puss / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0