fiskens 08

 
hejhej alla blogg läsare <3
det här inlägget vill ja börja me att säga att ja saknar fiskens 08 oerhört mycke!
ja saknar inte själva lägret, men det va en person där, hon är verkligen speciell!
henne vet ja att ja kan lita på till 110%
vi hade riktigt kul tillsammans, eller ja hade iaf jävligt kul me dig!
ja saknar dig riktigt mycke! eller ja saknar alla, speciellt lördagen eller torsdagen, då nicklas och ja va och spelade mini golf, dt va två st före oss, dom heter oskar och isak, nicklas pratade me oskar, så frågade oskar liksom hur gammal ja är, ja ba 96a men han trodde inte på mig och skit..
menmen
sen på lördagen, kom matilda till campingen :D vi gick och badade och hade skojj, när vi kom till den lilla stranden som är där, träffade vi oskar igen, men isak va inte me, dt va ba elias och johanna, hon som betyder allt för mig! <3
men vi pratade lite, ja ville prata me johanna, men matilda vägra, ja sa till matilda, det är ba för att du kommer ha kul hela veckan, ja kommer ha jätte tråkigt! men ja pratade me henne iaf, dt va dt bästa ja någonsin har gjort!
men, ja gillade verkligen oskar! dt fick johanna reda på rätt tidigt, iaf hon tog min mobil och skrev om vi kunde bli tillsammans, han ba nej, shit ja låsades verkligen som att inget hade hänt, men dt va verkligen svårt när dom spelade brännboll, att ha honom i min närhet, ja vågade faktiskt säga hans namn&han sa mitt :D
hahah, men iaf, ja saknar honom enormt mycke! hans sms på kvällarna, din röst, exakt allt!
kom tillbaka.. / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0