Bloggpausen är över!

Hejsan alla läsare, usch vad jag har saknat er! Jag hoppas dom som brukade läsa fortsätter att läsa nu, jag kommer fortf. blogga i www.lindaochhannah.blogg.se också! Men jag har fixat något, så snart kanske jag till & med känar lite stålar på dena blogg, hur kul är inte de :) ? De är inte mer än 1 krona för något, men tänk, de kan ändå bli en del! Hoppas de går bra, mejlade dom nyss & vi får se hur de blir, annars får mamma hjälpa mig, om de inte hjälper vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, får antagligen ge upp mitt letande om att käna pengar på dena blogg!
Jag hoppas att ni inte har saknat mig alldeles för mycke! Snart ska jag antagligen till solbryggan med bästavän - Hannah, frågade nyss Oscar om han skulle med, han sa kanske, vi får se hur de blir med de, men de var faktiskt lite kul igår när vi var där, de kommer bilder nedanför, när jag är klar med skrivandet ;), dagen outfit kommer nog också, om jag orkar ta kort med webben & om den funkar, asså jag hade faktiskt tänk att prova göra en video inlägg, får se hur de går, men de blir med webben isf & vi får som sagt se om den funkar, men nej, nu ska jag få tillbaka mina gamla läsare & kommentera alla andras bloggar, får se hur det går, ha de bra så länge!


Ja, gårdagens outfit där ialf ;)

Muppen själv där till höger. Jag älskar dig Hannah <3

Hanna i vit tröja, Rebecca i svart adidas & Oscar i blå tröja, ute på isen vid solbryggan :) !

Hanna, Rebecca & jag i hög person, älskar er tjejer! <3

Oscar längst ute, Rebecca i svart & Hanna i vitt, jag närmast kamran.

Kommentarer
Postat av: Liina

Men herregud, hur ska du någonsin kunna tjäna penhar på denna blogg då du har, stavfel, konstiga kläder, skriver inte det minsta intressanta och är tolv år. GE UPP.

2009-04-06 @ 00:22:54
URL: http://liinasofsweden.blogg.se/
Postat av: nån annan

hmmm, Liina.... du har också många stavfel, linda skriver mer intressanta saker än du gör, hur kul tror du det är att veta vad för smoothie du drack???

2009-04-17 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0