En vår promenad med Hanna, alltid lika mysigt!

Jag ska möta Hanna om 20 min nedanför min backe. Vi ska ut & gå, alltid lika mysigt med Hanna! Dagens outfit, eller ah, de jag ska ha på mig när jag går kommer ;) , bilderna är bara lite sega på att hamna i datan. Senare ikväll kommer antagligen bilderna, bror på hur dom vart. Säkert inge bra, så ah. Men vi får se! Nej nu ska jag titta om bilderna är klara, mysa lagom där hemma framför datan, eller kanske tvn? Vad ska ni göra ikväll? :))


Kvällens hår - uppsatt

Väst - ?
Vit tjocktröja - Stadium
Blå t-shirt - H&M
Vitt linne - H&M
Jeans - Cubus

Nej nu måste jag kila! Bilderna kommer i morgon eller senare ikväll!
Hanna & jag kommer äga alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0