Rubrik fri dag

Hejsan alla bloggläsare! , haft en bra dag? Själv har jag haft en toppen dag, förutom all städning, & jag är fortf. inte klar (a) , tittade lite i min gaderob på saker jag inte kan ha längre, hanna ska få två kjolar & två tunikor, såklart om hon vill ha dom! Vissade mamma nyss sjukt många skor som jag vill ha! & som vanligt får man svaret efter man har sagt, allt de där vill jag ha! så blir svaret alltid ; vi får se. Just nu lyssnar jag på en låt, jag verkligen älskar den! Lägger in den lite senare i inlägget. Asså en sak, helt sjukt, jag hittar bara en ballerinasko, andra är borta & sen har jag två andra skor, men dom är sönder, visst går dom att använda, men liksom, ah. Dom är ''öppnare'' än ballerinaskorna till & med, såna här slippin eller något liknande :o ! & sen får jag inte låna mammas pumps, jag blir så sur! , men jag har bestämt mig för att gå barfota till skolan i morgon, eftersom vi aldrig åker & köper ett par skor till mig, när jag verkligen behöver de?! Mamma köper skor heeeeela tiden, även samma modell men en annan färg, eller samma modell liksom, men något annat mönster eller vad man ska säga, asså åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0