Rekord!


( Bild från igår, älskar er tjejer! )
Hej alla läsare! Hur har erann dag varit?
Min har faktiskt bara varit sådär, allt bråk tar ju kål på en.
Så ja kom hem, ja åt först sex macor & drack en kopp te.
Sen somnade ja i soffan :o
Aja, ja vene.
Ehm, sen när ja väntade på bussen, så såg typ Ellenor att min mun va blå.
Sen så va mina händer blåa, ja trodde ja skulle dö på en gång ;o
Ehm & ja är jätte kall om ena fingret & tror fortf. att ja håller på att dö.
Asså de är helt sjukt! :o
Well Well.
Ja måste ju ba säga att Tamina knäcker dom flesta.
Johan ska ju upp till bjursås när vi ska upp, på sportlovet rättare sagt :)
& så sa ahn igår att han tyckte de skulle vara kul att se mig åka skidor, ja sa de till Tamina & sa att ja skulle skriva såhär tillbaka ;
Hahah, de ska bli kul att se dig försöka åka skidor.
Ja skrev så & talade sedan om att ja skojade xd.
& ja måste ju säga att de här börjar bli kul!
Ja har fått 34 läsare igår, de går bara uppåt! :)
Rätt långt inlägg eller hur?
Men ja måste göra mitt livs sista minuter till bra :p
Pusssssssshej ! / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0