Rubrik fri dag.


( Jag älskar dig bästavän, ja finns alltid här för dig! )
Hejsan kära blogg & alla läsare.
Förlåt att de inte vart någon outfit igår & idag blir de skäkert ingen heller, synd, men ja hinner inte!
De här är nog mitt ända inlägg idag, om ja inte skriver något litet i skolan, men vet aldrig!
Sen iförsig, så efter nio där, kanske de kommer ett inlägg.
Ehm, för idag ska ja på öppethus.
Falkberg ska ha de för femmor, så vi ska vara där & vissa hur vi arbetar.
Själv ska man jobba på matten, me permen & sånt.
Well well.
Aaa, idag ska ja klippa mig.
Ja vet inte om ja ska ha lugg.
De lutar berkligen emot inte.
De skulle nog bli lite jobbigt me luggen, när den har växt.
Mitt hår växer jätte mycke, så nja, ja vet inte än.
Vi får de va Annika tycker :)
Men igår kunde ja typ inte prata, hade jätte ont i halsen & samma sak idag, så ja ska inte vara me på idrotten & dansen.
Syndsynd.
Ehm, aa ja måste faktiskt ner & äta frukost, ska ta 09 bussen.
Eftersom man börjar 08.20 -.-
Eller juste, hannas & min nya blogg som vi har tillsammans!
(www.hannaochlindas.blogg.se)
Pusssssshej ! ^^ / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0