Ännu en rubrik fri dag.

Hejsan. Idag har varit en otroligt jobbig dag. Dagen börjar självklart med att vakna upp & tänka ; nej, inte veckans längsta dag. Skulle inte förvåna mig om vi går i skolan 6 timmar, om inte mer. Nån som vet hur många timmar de är mellan 08.15 - 15.40? Asså ja tycker de är rätt korkat, kan man inte lägga dom tidiga dagarna när man slutar tidigt? Nej ah de verkar inte så. Men ah ialf, ja tror vi började skoldagen med Engelska de värsta. När ja hör de orden får jag hemska tankar från Banslätt. Sen tror ja att vi hade Svenska med Christina. Ja tycker faktiskt om hennes lektioner nu, ja tycker faktiskt att de vi håller på med är rätt kul, de är väl posetivt? Sen tre grupper, jag då som går i grupp fem hade no, alltså Kemi, jag är ju verkligen grymt rädd för smällar & sånt, så de är inte mitt starkaste ämne. Men ett G har man ialf, riktigt nöjd :). Men ah, Lunch, asså ah äääntligen! Men tyvärr är maten usel, asså usch, ja går helldre & tar en toast i cafeterian, eller något liknande. Efter de vet ja inte riktigt vad vi hade, eller ja juste, Språk, de är också ett sånt här hemskt ord. Usch de är de tråkigaste som finns, men ändå inte. Ja går på extra Engelska, då mitt språk blir ännu värre. Men ah ialf så har vi ju Jocke som lärare, han kände min morbror, eller ah dom gick i samma klass & dom bodde grannar, alltså så betyder de ju att både mormor & mamma vet vem de är. Men ah ialf, så kommer han med att han kanske har sätt mig när ja låg i barnvagn, katastråf ;o ! Men ah, Idrott, de va faktiskt grymt kul! Vi körde något liknande innebandy, men man hade en större boll & en pinne liknande en topps ;). Jag va faktiskt den enda som gjorde mål i mitt lag, grymt stolt :D. Men ah såklart kämpade alla grymt bra :D ! Bra kämpat tjejer (a). Men Elevensval, vi typ flummade runt lite, Hannah & ja låg på golvet & grava (a), micka vart typ fett röd i ansiktet, hahah :D ! Men ah, innan vi började gå runt så pratade vi lite med Oscar, asså sen när man skulle hen, tror ni inte att man blir halft mullad då :o ? Han springer ialf bakom & lägger snö i håret på mig, så rinner de ner i bhn, inte nog med de så tänkte fan inte Maria, & kommer & lägger ner värdens klump i byxorna på mig? Asså ja vart grymt arg & ringde mamma så fick hon komma & hämta mig & Cornelia, eftersom vi skulle till tumba, men ja kommer till de senare. Men ialf ja gav henne en chans, men den är över, seriöst, de va fan lågt, ja som precis har varit sjuk? Asså ah, ja tänker inte prata me henne igen, asså usch, ja är fortf. arg! Bara jävligt synd att inget vart förstört, som mobilen eller något, skulle hon fanimig fått köpa en ny! Men ah, ja åkte hem, bytte om snabbt & sen iväg, men i bilen på väg hem säger mamma att pappa är på akuten, för ljumsken, han har ju ljumskbrock, så sa hon att han kanske skulle bli inlagd, tror ni inte att man blir lite orolig? Men skulle han ha blivit de skulle han blivit opererad antingen idag eller i morgon, asså ja skulle vara rädd, tänk om något går åt helvete? Men ah ialf, när vi skulle gå till bussen precis, så kommer mamma & pappa hem, så mamma kör oss ner till stationen & när vi står vid centrum ser vi tåget, asså man ba typiskt? Men vi tog bussen ist, som fick 43. Bussen om typ 48 eller något. Liksom tre tåg kom innan bussen kom? Fett onödigt att stå & vänta då. Men ah, när vi väl kommer dit ser vi bella & några till, men ja orkar inte förlara vad vi gjorde i ditaljer, men ja Cornelia & bella går i några affärer & tittar. Köpte ansiskmask & läppglans. Men ialf så går vi till Mc Dolands eller va de heter. Så sitter bellar kompisar där & bråkar med bella, asså fett lack man blir, kan dom inte bara skaffa ett liv? Nej tydligen inte. Ialf så ska ja faktiskt gå & lägga mig nu. I morgon kommer de troligtvist bli ett inlägg, får se, men sen ska ja ju sova hos Cornelia i morgon, så de blir liten bloggpaus där ;). Men på lördag blir de ett super långt inlägg, får vi se om ja håller de ;). Men godnatt alla bloggläsare, glöm inte att jag älskar er :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0