Godmorgon!

Hejsan. Idag ska ja sova hos Cornelia, jippi! Så de blir nog tyvärr inget inlägg senare ikväll, kanske ett när vi är inne. Men vi skulle direkt till Haninge & träffa Kevin, jeppe & Tamina, ja tror Tamina skulle me ialf (a). Sen hem & kanske äta, fixa oss & sen ut i nynäs, de kommer bli ett riktigt röj, eller hur Cornelia :D ? Men ialf innan dehär ska ja vara i skolan, men ja tror inte de är något speciellt, nej vi har bild, usch, de är de väääärdsta som finns, de är lite som Enegelska faktiskt! Men ialf, nu måste ja klä på mig, vet fortf. inte om ja ska ha mjukis eller jeans .. Men just nu sitter jag i mjukis & bh, så kan man ju inte gå till skolan, eller vad tycker ni? Juste ja, ja & Cornelia va ju i tumba & när vi skulle ta bussen hem, kommer bussen, men ser inte oss, så den stannar fett sent, så började han typ bråka med mig ba, amen ni får gå ut, men helvete vi såg bussjäveln inte? & sen när vi hade SL i banslätt så sa han att dom hade glas ' hyttar ' för att dom ska se om de sitter några där, men varför inte utnyttja dom då? Han verkade inte titta där ialf, han förväntade sig att vis kulle stå där, JÄVLA IDIOT! Ja hoppas halft på halft att han läser dehär nu också (a). Men nu måste ja fixa mig, ska möta hanna 08.30.

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

hoppas ni får det kul ;)

2009-03-07 @ 22:57:51
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: ttamina

men kevin och jeppe sprang bara iväg i 190!:O<3

2009-03-08 @ 21:31:09
Postat av: Anonym

Va (a) ? <3

2009-03-10 @ 08:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0