Inga bilder.

Hejsan. Jag vet att jag lovade bilder, men de blir inte så, för dom går inte att ladda in. Har några på bilddagboken! Men ja ni, den där tävlingen skulle vara grymt kul att vinna faktiskt! Man kunde få välja vad de skulle stå på hjärtat & ja skulle vilja ha något liknande ; Malin bästavän eller något sånt. Pågrund av att de har varit lite strul mellan oss, eller ah ja vet inte, men vi har inte pratat på jäääätte länge. Så igår när ja satt & pratade med Simon i tel, så kom ja på att ja kanske skulle ringa Malin idag, men de blir mycke av, nej ja kan ju inte prata. Men ja kan alltid ringa utan att säga något ;) ? Men ah ialf, så såg min gårdag ut såhär ; Skola, började 09.20 & vi fick skippa slöjden för hon va sjuk, men tror ni att Hannah & ja kunde gå hem eller, nejnej, vi skulle ju vänta på Cornelia & Oscar, så vi väntade & väntade. Tillslut slutar dom & vi missar 09 bussen & vi står vid skolan & pratar lite med Emma, Johan & Simon. När vi kommer hem spelade vi getar hero (stavning) men ja knäckte Oscar lääätt xd. Hahahha, tro mig inte. Men seriöst, han va äckligt grym ;o ! Men ah ialf, så gick vi ut, till lekparken, jippi! Hahha, vi ringde till Oskar & pratade lite, hahahah, Oskar & ja drev med varann, men kul va de fan! Ska antagligen träffa han i sommar, men egentligen ska ja träffa Johanna, men de blir liiite svårt att inte träffa Oskar när man är med Johanna, eftersom dom bor i samma hus ;). Men ah, sen gick vi hem & Oscar fick se mitt rum, ja tycker synd om han :o ! Vilken kille skulle liksom vilja se mitt rum ?! Rosa med hjärtan, ja skäääms :$ ! Men hahah, han tyckte de va coolt ;). Fattar inte hur, men ah. Sen gick Oscar hem & ja va sååååklart tvungen att beskriva vägen, han hade först tänk att ta vägen där bussen går, liksom värdens omväg? Men han kom hem ialf. När han hade gått, så ringde vi, eller ah ja ringde Simon, vi hade rätt kul, hahahah :). Sen så skulle han äta, så va ja faktiskt social med Hannah & Cornelia, men så frågar Cornelias mamma vart ja bor för hon skulle hämta Cornelia, & de ända Cornelia säger är Linda Nyström & hon visste, sjuk läskigt! De kanske beror på att hon är brevbärare, men ialf, sjukt coolt :D ! Men sen så vart Hannah också hämtad & ja satte mig & åt, korv med potatis mos, jag ringde Simon & sen skulle han bubbla & ja vart avensjuk. Efter en halvtimme typ ringer jag han igen & vi pratade runt en & en halv timme. Vi pratade typ om exakt aaallt! Hahahah, men speciellt om att Malin smsar me Eric, hahahah ;). Sen vart de litte fredde prat & sen blandades karro in, ja tyckte de va sjuk fult av fredde de han gjorde mot karro för snart et år sen, men ah. Sen pratade vi om massa andra saker som ja inte tänker ta upp här. Men ah, ett inlägg om fredagen - lördagen kommer, ja lovar! Pusssshej :D !

Kommentarer
Postat av: elin<3

bara så du vet jag har gjort ett inlägg om dig på min blogg... du e väldigt tragisk!

2009-03-10 @ 20:31:30
Postat av: cornelia

svar: jaa ofc :O :P

2009-03-11 @ 15:09:20
URL: http://palmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0