Mobil sönder, data sönder, vad står på tur nästa gång?

Hejsan. Förlåt för dålig upptadering, men de är så att ja har varit skit sur, för de första så gick min mobil sönder & nu har jag ingen data, eller ja får använda min lillebrorsas, tack Nicklas :) <3. Men ja ialf & för några dagar sen gick min radio sönder också, men teknisk som man är hade ja rört någon knapp (a). Pappa lagade den & nu är de frid & fröjd. Men min mobil, asså seriöst, den har gått sönder två gånger?! Men ja ialf, ska antagligen få en ny mobil & om min data inte går att laga ska ja få en ny data också (a), bortskämd som man är :D. Men nu måste ja fixa mig, Hanna kommer snart & plockar upp mig, får se om de blir något inlägg ikväll, kan inte lova något, kanske inte ens får låna Nicklas data, men ja hoppas att jag får de (a), men nu ska ja gå, pussshej :D !

Kommentarer
Postat av: cornelia

jag är lungn :)<3

2009-03-17 @ 15:36:20
URL: http://palmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0