Rubrik fri dag (a)

Hejsan! Förlåtförlåtförlåt för inget inlägg, men datan har dampat lagom, eller bloggen har, inläggen har inte kunnats visas, konstigt :s, men ialf så har ja tänkt att skriva om dagarna. Måndagen så var ja med Hanna, mysmys, sen gick jag väl hem & dampade lite på datan, asså seriöst, vid den där start knappen, om ja klickar på den & ska klicka på internet så stor de ; Internet Explorer (inga tillägg), så när ja är inne på internet står de ; Internet Explorer kärs för tillfället med tillägg inaktiverade. Asså jag fattar inte :o ! Någon som kan hjälpa mig liite (a) ? Ialf mer hände inte på den måndagen. Men tisdagen, gårdagen hände väl inget speciellt, tror ja (a) . Nej faktiskt inte. Ehm ah, idag va jag i skolan, åkte hem & sen datan, mat & NÄR AKUTEN :o ?! Usch, hatar stället. Men ah när vi skulle ' skriva ' in mig, så säger mamma vad de är, typ lömnköteln hade svulnat upp sän ja va ' döds ' sjuk ;). Hade ju fått pencelin pågrund av de här när vi va på vårdcentralen, dom grejerna skulle ja ta i 10 dar, de tycker man ju nästan att de ska räcka, för så stor är inte svulnaden? Visst den har gått ner, men inte helt, sjukt läskigt :o ! Men ah ialf så ska vi dit igen om två veckor -.-, uschusch. Men de kunde typ bli ' jätte ' farligt, jag vet inte. Men ah, vi va där i kanske en & en halv timme & vi va där inne mindre än fem min! Helt sjukt, kunde dom inte ba ha tagit in en & undersökt & sen ta prover om de nu skulle vara nödvändigt, jag vet inte. Men ialf så pratade ja nyss me Cornelia, ska troligt visst sova hos henne fredag till lördag (a). Kulkul, vi ska ialf vara i nynäääääääs då :D, eftersom hennes pappa bor där, så vi får se om de blir något Kevin & jeppe, kanske Tamina till & med :D, ska ialf träffa Kevin & jeppe i morgon, jippi (a). I morgon blir de nog inget morgon inlägg, börjar 08.20 -.-, usch på de. & juste idag är de en vecka kvar tills jag ska dra åt tandställningen, förhoppningsvis ?! får jag där nera också, ja hoppas nog på de, så slipper ja gå & spänna mig, mycke skönare att få de gjort! Otroligt att ja sa något sånt, de trodde jag faktiskt aldrig! Ah, som ni ser så har jag bestämt mig för att skriva på ett annat sätt! Roligt (a) ? Men ah ialf så har ja bytt mobil, min har gått sönder, så använder Nicklas gamla, den verkligen suger hål ;o ! Sämre mobil får man leta efter. Men ialf, ja är riktigt glad för att ja har fått in bilderna från mobilen till datan nu, eftersom de inte har funkat förut så :). Men nu ska ner & borsta tänderna, pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0